Během tradičního ukončení sezóny se v rámci TipCars Pražského Rallysprintu představí také liberecká dvojice Tomáš Enge a Lucie Engová s vozem Ford Escort RS 2000 MKII. Rodinná posádka startovala v Praze naposledy v roce 2016 s vozem Škoda 130 LR a byla to pro diváky velká show.
V letošní sezóně se Tomáš s Luckou zúčastnili celkem čtyř závodů. Úvod obstarala Historic Vltava Rallye, kde ale bohužel museli kvůli technickým problémům odstoupit v průběhu první etapy. Posádka absolvovala v rámci superrally alespoň druhou etapu, a tam se již zaskvěla řadou výborných výsledků v jednotlivých rychlostních zkouškách. Technika týmu Enge Racing pozlobila také v Pačejově a na ADAC 3-Städte Rallye, a tak pouze na Radouňské Rallye, kde se představili v roli předjezdců, dojeli úspěšně do cíle. „Aby té letošní smůly nebylo málo, tak jsem si v létě zlomil nohu a musel vynechat populární Barumku a jeden ze čtyř okruhových závodů thajského šampionátu, kde jsem startoval s GT3 Lamborghini Gallardo REX. Okruhová sezóna ale nebyla nakonec tak špatná, když jsem celkově obsadil páté místo, což bylo v danou chvíli maximum,“ nastínil letošní peripetie Tomáš Enge.
V Praze se Tomáš představí již popáté a pokaždé byla jeho jízda pastvou pro oko promrzlého diváka. I letos by mělo být počasí chladné, i když bude zřejmě chybět sníh. Náš cíl pro Prahu, jakožto poslední závod sezóny a takový svátek nejen pro soutěžáky, ale také pro všechny fanoušky je, jezdit smykem, co to půjde. V roce 2016 jsme se snažili jet i se Škodou 130 LR víc smykem než rovně a stejně by tomu mělo být i s fordíkem. Díky vyššímu výkonu by to měla být ještě větší show. Věřím, že diváky nezklameme a že budou pořádně fandit a mávat,“ řekl liberecký jezdec a dodal. „Mám také radost, že se pořadatelům podařilo zařadit dvě klasické rychlostní zkoušky. Patří jim za snahu velký dík. Řeporyje si pamatuji ještě z roku 2003, kdy jsem zde startoval Fordem Focus RS WRC 01 a moc se mne tato RZ líbila.“
Závěrem bychom za tým Enge Racing chtěli poděkovat nejen našim novým partnerům společnosti Ronal a Ford Kačmáček, ale i stávajícím, jako jsou EVROFIN, ACI autodíly a Kovovýroba Peřina.