Posádka týmu Reiter Engineering ve složení Tomáš Enge – Oliver Gavin vstoupila do sezóny ADAC GT Masters desátým místem. Ve druhé jízdě však na dobrý výsledek nenavázala, když britský kolega s vozem Camaro GT3 kolidoval.
„Už v trénincích jsme poznali, že letošní ADAC GT Masters bude hodně vyrovnané. Přes zimu všichni zrychlili a vyrovnaly se tak síly ve startovním poli. To potvrdila také druhá kvalifikace, ve které se do jedné sekundy vešlo šestnáct jezdců. Pro Camaro GT3 není Oschersleben ideálním okruhem, ale i tak byla naše ztráta na špičku nižší o více jak půl vteřiny než loni. S dosahovanými časy jsme byli tedy spokojeni, i když to dalo jen na čtrnácté místo. Gavin na tom byl o něco hůře, ale toho provázely během kvalifikace technické problémy s uložením pružiny tlumení,“ uvedl český jezdec na začátek nové sezóny německých GT.
Tomáš Enge startoval do prvního závodu ze čtrnáctého místa a slušným startem se dostal na jedenáctou pozici. Oliver Gavin o něco ještě vylepšil postavení černého Camara GT3 a česko-britské duo vybojovalo hned v prvním závodě jeden mistrovský bod. „Možná jsme před víkendem čekali více, ale jak už jsem říkal, ta konkurence je opravdu veliká. S časy i s umístěním můžeme být spokojeni. První závod určitě nedopadl špatně. O to horší pak byla ale nedělní jízda, do které Gavin startoval z poslední řady. Zkusili jsme radikálně změnit nastavení podvozku, ovšem to se neukázalo jako správný krok. Navíc došlo ke střetu s jedním ze soupeřů, který to odnesl nehodou. Mne to mrzí o to více, že se jednalo o vůz českého týmu Roberta Šenkýře,“ popsal druhý víkendový závod Enge, který už v neděli do vozu neusedl.
Dalším podnikem pokračuje německý šampionát ADAC GT Masters na začátku června v Rakousku, kde se jezdci dostanou na okruh šampionátu formule 1. V loňském roce si Tomáš Enge odvážel z Red Bull Ringu pohár za druhé místo. Téměř šestitýdenní pauzu využije tým Reiter Engineering k testování. To první čeká německý celek již tento týden.