Německý závodní víkend ADAC GT Masters na Sachsenringu nevyšel týmu Reiter Engineering a posádce ve složení Tomáš Enge, Albert von Thurn und Taxis dle představ. Český jezdec to však nevidí černě a těší se na další výzvu v podobě italské Monzy.
„Naše očekávání se bohužel na Sachsenringu nenaplnila. Chtěli jsme být v nejlepší desítce, ale shoda okolností nám to neumožnila. Jak jsme avizovali před víkendem, tak tento typ tratí není navíc pro naše Camaro GT3 vhodný. K tomu se přidaly další problémy a s výsledkem nemůžeme být spokojeni,“ shrnul na začátek uplynulý víkend Tomáš Enge.
První kvalifikaci absolvoval Albert von Thurn und Taxis a obsadil osmnácté místo. Německý jezdec navíc kolidoval s jedním ze soupeřů a ulomil zavěšení kola. Mechanici týmu Reiter Engineering tak museli před Engeho kvalifikací řešit opravu vozu. „Kvalifikace nám bohužel nevyšla, ale už od prvních tréninků bylo jasné, že to tady nebude jednoduché. Po Albertově nehodě jsme navíc nestihli udělat mokré nastavení a já nemohl zajet lépe, než dvanáctou řadu. V prvním závodě jsme měli navíc problémy se startérem, a tak museli mechanici naše auto roztlačovat. V cíli jsme nakonec vybojovali patnácté místo,“ řekl Enge.
Nedělní závodní jízdu však posádka černého Camara GT3 nedokončila. „Ve druhé jízdě Albertovi prskla poloosa. Letos to byl už druhý problém tohoto rázu a my se na to musíme zaměřit. Nemáme problém s vadným materiálem, ale ten výkon a krouticí moment je tak silný, že to prostě materiál nevydrží,“ uvedl k druhé závodní jízdě Tomáš.
Dalším podnikem pro českého závodníka bude International GT Open na italské Monze, kde s Camarem GT3 pojede společně s Maximilianem Völkerem, se kterým startoval již na úvodním podniku tohoto šampionátu na Nürburgringu. „Tento okruh by naopak měl našemu vozu sedět. Již na začátku roku jsme zde testovali a byli jsme spokojeni. Nyní ještě zkoušíme v rámci homologace nové aerodynamické prvky, tak věříme, že nás to posune opět o něco dál,“ dodal na závěr liberecký závodník.